Opgelost door Bescon Bestrijdingstechnieken: vochtprobleem blijkt 6 weken na werkzaamheden nog steeds aanwezig

Click

In 2013 blijkt vloer in huiskamer te rotten en zwam te bevatten. (2007 ook vloer verrot, toen regenpijp als schuldige verklaart, blijkt dus niet te kloppen). Bescon hele verhaal verteld, bouwtekeningen van huis (1950) laten zien en gevraagd: hoe los ik dit probleem blijvend op; ik wil nooit meer door de vloer zakken. Bescon heeft Stonosal-behandeling geadviseerd en zwam bestreden. Daarnaast gehele houten vloer vervangen en floormateplaten aangebracht ter isolatie. Ook werd ventilatie in de zuidmuur aangebracht om de spouw te laten ventileren. Mondeling werd 15 jaar garantie gegeven zowel op zwambestrijding als op het vocht. Al na 6 weken constateerde ik vocht op exact dezelfde plaats, waar de vloer 2x eerder is gaan rotten. Bescon is meteen op de hoogte gesteld. Belofte gratis ventilatieroosters kruipruimte. Nog steeds niet gebeurd en ik twijfel: lost probleem op? Bescon heeft belofte inmiddels ingetrokken en zegt niets voor mij te kunnen doen. Laat mij alleen met het probleem zitten!

Eerst heb ik geprobeerd om samen met Bescon naar een oplossing te zoeken. Bescon hult zich eerst in stilzwijgen en weigert daarna medewerking. Daarom wil ik graag geld terug, want ik heb geen enkel vertrouwen meer in het bedrijf! Met dat geld kan ik dan een ander bedrijf het vochtprobleem op laten lossen, zodat ik nooit meer door de vloer hoef te zakken.

Click
    Gelukkig heeft Bescon kosteloos aanvullende werkzaamheden uitgevoerd. Waarvoor dank. Ik hoop dat daarmee het probleem voorgoed is opgelost.

Click

Ook een klacht indienen over Bescon Bestrijdingstechnieken?