Klacht BeShop.tv: Veel te late levering. De helft binnen van bestelling. Niet geleverd wat er op de site stond!

Evdv

Ik zou mijn pakket binnen 2-3 dagen binnen krijgen, heeft ongeveer 4 weken geduurd. Dit kwam omdat de orders kwijt waren geraakt dit omdat ze een drukke periode hadden. Vandaag komt het pakket binnen ik maak het open en zie dat het een ander product is en tot overmaat van ramp heb ik voor 2 betaald en er maar 1 gehad! Ik heb ze geprobeerd te bellen maar ze zijn niet te bereiken. Dus uit machteloosheid probeer ik ze via deze weg te bereiken. Ze reageren ook niet op mijn mails!

Het liefst wil ik de normale true cover 2x binnen krijgen daar heb ik voor betaald en die heb ik besteld en dan kunnen ze die 1x true cover redifined die ik niet besteld had weer meenemen en amders mijn geld terug graag!

Wij vinden dat BeShop.tv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BeShop.tv?