Klacht Beslist.nl: Beslist faciliteert oplichters!

karelu

Ik heb via beslist.nl een aankoop gedaan bij www.hellascompany.nl, dit blijkt een oplichters site te zijn.
Het gaat om een nieuwe telefoon t.w.v. €200,-, na dat ik betaald had ging de site offline en nu kan ik fluiten naar mijn geld en ik ben niet de enige, op www.opgeletopinternet.nl ben ik nog zo'n 25 andere gedupeerde tegen gekomen.
Ik heb uiteraard al aangifte gedaan bij de politie en een melding gedaan bij mijn bank.

Hulp bij het terug krijgen van mijn geld

Beslist.nl
    Beste Karel,
    Beslist.nl betreurt het zeer dat Hellascompany.nl tot nu toe zijn verplichtingen niet is nagekomen en betaalde bestellingen niet heeft geleverd. Bij beslist.nl zijn ruim 10.000 webshops aangesloten. Wij controleren zorgvuldig alle shops bij aanmelding. Het komt zelden tot nooit voor dat we geconfronteerd worden met een handelswijze als die van Hellascompany.nl. De interne checks en controles gaven in eerste instantie geen aanleiding om Hellascompany.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.
    Op het moment dat we de indruk kregen dat de shop onbetrouwbaar was hebben we de shop direct van beslist.nl verwijderd. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. We hanteren scherpe voorzorgsmaatregelen. Maar we gaan die nog verder aanscherpen. Consumenten die aankopen hebben gedaan bij Hellascompany.nl die niet zijn geleverd, raden we aan om aangifte te doen bij de politie. Wij ontvangen graag een kopie van deze aangifte op reacties@beslist.nl. Wij zullen ons dan inspannen om de aangiftes onder de aandacht van de politie te brengen.
    Met vriendelijke groet, beslist.nl
    Beslist.nl
    Beste Karel,Naar aanleiding van de door u ingediende klacht over Hellascompany informeren wij u middels dit bericht over de ontwikkelingen in deze zaak. Beslist.nl heeft zich de afgelopen dagen ingespannen om gegevens over Hellascompany naar boven te krijgen die de politie verder kan helpen in deze zaak. Deze gegevens zijn samen met de diverse ontvangen aangiftes overgedragen aan de politie. De politie zal bepalen welke vervolgstappen genomen worden en is ook de partij die eventueel terugkoppeling zal geven over de ontwikkelingen binnen deze zaak.Beslist.nl heeft daarnaast het Landelijk Meldpunt Internetoplichting alle beschikbare informatie overgedragen, zodat zij over de volledige documentatie beschikken.Zoals eerder aangegeven wordt deze situatie zeer betreurt door beslist.nl. Er worden momenteel diverse maatregelen genomen om webshops als Hellascompany in de toekomst te weren.
    Heeft u nog vragen over de zaak rondom Hellascompany dan adviseren wij u om contact op te nemen met de politie.Met vriendelijke groet, Beslist.nl
    karelu
    Beslist. nl doet gewoon helemaal niets om de nu al meer dan 60 gedupeerden te helpen of tegemoet te komen ,beslist.nl staat bekend als een betrouwbaar merk en dat is gewoon de enige reden dan al deze mensen besteld hebben via deze achteraf gezien malafide site, daar zijn ze zich bij beslist totaal niet van bewust.

karelu

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?