Klacht Beslist.nl: Beslist.nl beveelt malafide webshops aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 329165
Gebruiker
J. Willemsen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beslist.nl beveelt malafide webshops aan als beste keus en neemt geen enkele verwantwoordelijkheid Voor de geleden schade. Een paar jaar geleden via beslist.nl doorverwezen naar een webshop Groenbast electronisch. Veel mensen opgelicht en beslist.nl doet niets, Geen hull met aqngifte, Niets. (Wel de inkomsten opstrijken ) ondanks herhaalde telefoontjes en toezeggingen.
Wat mij betreft vallen zij indezelfde categorie als de oplichters

De oplossing

Alsnog, we zijn een paar jaar verder, ik wil alsnog de ongeveer 850 euro die me dit heeft gekost (telefoon besteld, niet geleverd) als schadevergoeding ontvangen.
En een enorm excuus .

1 reactie

  1. Auteur
    Beslist.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Bedankt voor de melding van deze klacht. Dit betreft inderdaad een erg vervelende situatie voor alle gedupeerden. Ondanks de zorgvuldige screening van de bij ons aangesloten webshops, hebben we in dit geval niet kunnen voorkomen dat het toch mis ging.

    De stelling dat beslist.nl wel de inkomsten opstrijkt is onjuist. Ook wij zijn door deze partij benadeeld. Dit was voor ons een pijnlijk maar leerzaam moment. Omdat beslist.nl jou enkel het aanbod toont van de aangesloten webshops en de koopovereenkomst tot stand komt tussen consument en webshop (dit kun je ook in jouw toegevoegde screenshot zien), hebben wij niet kunnen bemiddelen in een prettige afwikkeling van deze situatie.

    Omdat deze zaak nu 4,5 jaar geleden is, kan ik helaas niet meer achterhalen wat er destijds is toegezegd. Ook is het voor beslist.nl helaas niet meer mogelijk om alsnog tot schadevergoeding over te gaan.

    Het spijt ons jou niet anders te kunnen informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Team beslist.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Willemsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beslist.nl geeft aan nu dat het ‘helaas niet meer mogelijkisover te gaan tot schadevergoeding’. Feit is dat beslist.nl vanaf het eerste moment elke vorm van schadevergoeding heeft afgewezen en heeft aangegeven geen enkele verantwoordelijkheid voor de transactie te willen aanvaarden. Er is dus nooit een aanbod gedaan tot schadevergoeding
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen