Klacht Beslist.nl: Camera besteld via beslist.nl bij malafide webshop

gcamps

Camera besteld via Beslist.nl bij Groenbast electronics omdat deze bovenaan in de lijst stond van Beslist.nl Camera is nooit geleverd, webshop bleek malafide.

Compensatie voor geleden verliezen

Beslist.nl
    Geachte heer/ Camps,Dank voor uw melding. Wij betreuren het ten zeerste dat webshop Groenbast.nl zijn verplichtingen tot nu toe niet is nagekomen.Op het moment dat er tekenen waren dat deze shop mogelijk onjuist handelde, hebben we Groenbast.nl van beslist.nl verwijderd. De interne checks en controles gaven eerder geen aanleiding om Groenbast.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.Bij beslist.nl zijn ruim 9600 shops aangesloten. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. Consumenten die bij Groenbast.nl aankopen hebben gedaan die niet zijn geleverd, raden we aan aangifte te doen bij de politie via www.mijnpolitie.nlWij trekken ons het lot van de gedupeerden aan en doen ons uiterste best om met de eigenaar in contact te komen, zodat we kunnen achterhalen wat er gebeurd is. Als consument bent u een overeenkomst aangegaan met de webshop en heeft daar geld aan betaald. Daaruit vloeit voort dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor eventuele teruggave van het betaalde bedrag bij het niet leveren van producten. Derhalve is beslist.nl niet aansprakelijk voor geleden schade.Voor meer informatie verwijzen wij naar de gebruikersovereenkomst/disclaimer op beslist.nl: http://www.beslist.nl/info/beslistlegaal.htmlMet vriendelijke groet,
    beslist.nl
    gcamps
    Volgens mij bent u als tussenaanbieder (zonder u was ik nooit op deze site gekomen) wel degelijk medeverantwoordelijk voor de kwaliteit van de webshops die aanlevert, onafhankelijk van wat u in uw eigen voorwaarden opschrijft.

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?