Klacht Beslist.nl: Fout site aanbevolen.

Jeroen groeneweg

Een site, aw center, werd aanbevolen door Beslist.nl. Stond bovenaan de lijst.
Het bedrijf was aangesloten bij KvK en had een keurmerk Q Shops. Voor aankoop bij Q shops gecontroleerd en het bedrijf stond  geregistreerd. Alles ok dus.
Op  14-12  iPad Air 64 gb besteld. Nooit geleverd.

Wij zijn teleurgesteld dat sites als Beslist.nl en keurmerken (Q Shops  had een 10 voor haar eigen rapport!) en kamer van Koophandel nummer niets betekenen.

Reactie Beslist.nl ook niet erg zinvol. We hebben gecontroleerd, jammer dan, doe maar aangifte.
Aangifte gedaan via https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
En wat nu?

Beslist haalt schouders op en doet verder niks. Consument heeft het nakijken.

Actieve actie om dit te herstellen.
Persoon is bekend. Pak die aan Of geld terug of de Ipad air 64 GB
Beslist.nl is serieuze organisatie die kan wat. De consument heeft het nakijken.

Beslist.nl
    Beslist.nl betreurt het dat AWcenter tot nu toe zijn verplichtingen niet is nagekomen en betaalde bestellingen niet heeft geleverd. Als consument bent u een overeenkomst aangegaan met de webshop en heeft daar geld aan betaald. Daaruit vloeit voort dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor eventuele teruggave van het betaalde bedrag bij het niet leveren van producten.
    Ja maar wie ben ik?
    Dat de verkopende partij verantwoordelijk is lijkt me evident. Maar wat heb ik daaraan in de gegeven omstandigheden.
    Dit is een gratuite voor de hand liggende reactie.
    Mijn klacht betreft het feit dat beslist.nl voorwend dat e.e.a. veilig is. Dat is niet gewoon niet waar.
    Iedereen die ik dit verhaal heb verteld is geschokt en dacht echt dat het wat voorstelde.
    Wat doet Beslist er zelf actief aan om geloofwaardig te blijven?
    Niets dus.
    Beslist.nl
    Wij trekken ons uiteraard het lot van gedupeerden aan en doen ons uiterste best om de eigenaar van AWcenter te achterhalen.Daarnaast zijn we aan het kijken welke instanties hulp kunnen bieden aan gedupeerden in deze zaak. Mogelijk kunt u meer informatie vinden op slachtofferwijzer.nl. Daar vindt u onder meer een fraudedesk.
    Jeroen groeneweg
    Dat is fijn om te horen.
    Ik hoop dat daar wat uitkomt.
    Wellicht is het een optie om een of ander fonds in het leven te roepen? Want kwaadwillenden kunnen zo goed misbruik maken van de uitstraling van Sites als beslist.nl waardoor dan dit soort handel goed kapot gemaakt wordt. Mensen hebben dan een buffer. Wellicht is het een dringend advies dat mensen boven bepaalde bedragen alleen met creditcard betalen. want Ideal valt niet te storneren en biedt geen enkele verzekering.Groet
    Jeroen
    Jeroen groeneweg
    Ik vind de keuze hier wat beperkt of 1of 10.
    -1 omdat eerste antwoord was een standaard antwoord. Rechtstreekse kopie van andere reacties. Nadat ik daar wat van zei kwam er een antwoord met meer inhoud.
    Daar mee geeft Beslist.Nl een signaal dat ze het maar gezeur vinden. Dat gevoel had ik ook op de eigensite. Nep betrokkenheid alleen maar een standaard reactie die je zelf ook kunt bedenken.
    Maakt de zaak enigszins ongeloofwaardig.
    Slecht voor het vertrouwen in de internet economie!

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?