Klacht Beslist.nl: Gebruik van Handelsnaam

Chris

Gebruik van handelsnaam op googel
Geachte,
Wij constateren onder meer op Googel dat Beslist gebruik maakt van onze geregistreerde bedrijfsnaam dan wel dat u deze naam in een dermate gewijzigde vorm hanteert dat de overeenkomst met onze naam evident is
Wij verzoeken het gebruik van deze en vergelijkbare vermeldingen per omgaande te staken.

Dat Beslist stopt met gebruik te maken van onze geregistreerde bedrijfsnaam.

Beslist.nl
    Beste Chris,We zullen het woord ‘Benchkoning’ per direct verwijderen uit onze campagnes. Het is echter wel toegestaan om op ‘Benchkoning’ te adverteren, aangezien jullie geen handelsmerk hebben aangevraagd bij Google. Een tijd geleden heeft Google adverteren op merken vrijgegeven. Ieder bedrijf/merk dat niet wilde dat men op zijn/haar naam adverteerden kunnen een handelsmerk aanvragen bij Google. Daardoor is het niet meer toegestaan voor derden om te adverteren op in dit geval ‘Benchkoning’. http://support.google.com/adwordspolicy/bin/answer.py?hl=nl&answer=6118Het verwijderen van de merknaam als keyword in onze campagnes is dus puur loyaliteit naar onze klanten. We raden dan ook aan om een handelsmerk aan te vragen bij Google.Met vriendelijke groet,Beslist.nl
    Geachte,
    Het woord Benchkoning zit niet in de adwords van googel.
    Benchkoning wordt op de volgende manier gebruikt.
    Dit vinden we terug bij de niet betaalde advertentie sBench koning - BESLIST.nl
    www.beslist.nl › Dierenbenodigdheden
    BESLIST.nl | Vergelijk producten voor uw hond, kat, paard, konijn, hamster, vogel of vis & bestel goedkope aanbiedingen bij de beste dierenwinkels online!
    Zullen deze advertenties/url woorden door beslist worden aan gepast?Met vriendelijke groet
    Beslist.nl
    Beste Chris, Ook deze advertenties zullen we aanpassen. Het kan even duren voordat dit daadwerkelijk in Google zichtbaar is. Met vriendelijke groet, beslist.nl
    Chris
    Beste,Vandaag is geconstateerd dat beslist nog niks aan onze klacht heeft veranderd/ gedaan.
    Nog steeds is de url het zelfde en wordt onze bedrijf/handelsnaam gebruikt.
    Wordt hier iets aan gedaan op korte termijn ?Vriendelijke groetC Edelhauser
    Beslist.nl
    Beste Chris,Wij hebben de aanpassingen doorgevoerd. Het is nu wachten tot Google de wijziging door heeft.
    Met vriendelijke groet,Beslist.nl

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?