Klacht Beslist.nl: Groenbast Electronics

Claudia

Eergisteren via de website een Iphone 5 besteld voor 560 euro.
Bevestiging ontvangen. Telefoon zou gisteren geleverd worden maar helaas...
Heb navraag gedaan maar sinds vandaag zijn ze van de aardbodem verdwenen.
En sinds vandaag is de website offline en is het WebwinkelKeurmerk ineens ingetrokken. Een malafide bedrijf waar ik blijkbaar de dupe van ben geworden.

Heb gemaild dat ik direct van mijn bestelling af wil zien en mijn geld terug wil.....
Weet niet goed hoe ik nu verder moet handelen. Iemand tips?

Groet Claudia

Geld terug zou heel netjes zijn

Beslist.nl
    Geachte mevrouw Schellekens,Dank voor uw melding.Wij betreuren ten zeerste dat webshop Groenbast.nl tot nu toe zijn verplichtingen niet is nagekomen.Op het moment dat er tekenen waren dat deze shop mogelijk onjuist handelde, hebben we Groenbast.nl van beslist.nl verwijderd. De interne checks en controles gaven eerder geen aanleiding om Groenbast.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.Bij beslist.nl zijn ruim 9500 shops aangesloten. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. Consumenten die bij Groenbast.nl aankopen hebben gedaan die niet zijn geleverd, raden we aan aangifte te doen bij de politie via www.mijnpolitie.nlWij trekken ons het lot van de gedupeerden aan en doen ons uiterste best om met de eigenaar in contact te komen, zodat we kunnen achterhalen wat er gebeurd is. Als consument bent u een overeenkomst aangegaan met de webshop en heeft daar geld aan betaald. Daaruit vloeit voort dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor eventuele teruggave van het betaalde bedrag bij het niet leveren van producten. Derhalve is beslist.nl niet aansprakelijk voor geleden schade.Voor meer informatie verwijzen wij naar de gebruikersovereenkomst/disclaimer op beslist.nl: http://www.beslist.nl/info/beslistlegaal.htmlMet vriendelijke groet,
    beslist.nl
    Claudia
    Ik vraag me serieus af wat voor controles/interne checks beslist.nl neemt alvorens een kwalificering wordt toegekend.
    Is er een overkoepelend controle-orgaan wat toezicht houdt op deze procedures?
    Dit is nl een veelvoorkomende manier van fraude/internetoplichting en mijn vertrouwen in de keurmerken is in deze dan ook behoorlijk geschaad.
    Beslist.nl
    Geachte mevrouw Schellekens,Voordat wij een shop toelaten, doen wij een aantal controles/interne checks. Wij kennen echter geen kwalificering of keurmerk toe. Voor keurmerken kunt u terecht bij de organisatie zijn die het desbetreffende keurmerk verstrekt.Met vriendelijke groet,
    beslist.nl

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?