Klacht Beslist.nl: groenbast electronics

henri

ma 31 mrt een i phone 4s besteld van 300 euro, maar nooit geleverd gekregen.
Zie verschillende klachten langskomen over dit bedrijf. Gewoon schandalig dat deze lui hun gang kunnen gaan en instanties hier niks aan doen en zeggen wij kunnen er niks aan doen. Maar wie geeft er een keurmerk af en via welke site kom je bij groenbast (beslist.nl).Wordt tijd dat er iets aan gedaan wordt en dat een consument niet de dupe wordt van deze lui. De site en de prijzen zien er betrouwbaar uit met een keurmerk,dus mensen bestellen niet zomaar hebben wel bepaalde zaken nagekeken.

Dat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg en deze lui worden aangepakt

Beslist.nl
    Geachte heer van Oorschot, Dank voor uw melding. Wij betreuren het ten zeerste dat webshop Groenbast.nl zijn verplichtingen tot nu toe niet is nagekomen.Op het moment dat er tekenen waren dat deze shop mogelijk onjuist handelde, hebben we Groenbast.nl van beslist.nl verwijderd. De interne checks en controles gaven eerder geen aanleiding om Groenbast.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.Bij beslist.nl zijn ruim 9500 shops aangesloten. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. Consumenten die bij Groenbast.nl aankopen hebben gedaan die niet zijn geleverd, raden we aan aangifte te doen bij de politie via www.mijnpolitie.nl.Wij trekken ons het lot van de gedupeerden aan en doen ons uiterste best om met de eigenaar in contact te komen, zodat we kunnen achterhalen wat er gebeurd is. Als consument bent u een overeenkomst aangegaan met de webshop en heeft daar geld aan betaald. Daaruit vloeit voort dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor eventuele teruggave van het betaalde bedrag bij het niet leveren van producten. Derhalve is beslist.nl niet aansprakelijk voor geleden schade.Voor meer informatie verwijzen wij naar de gebruikersovereenkomst/disclaimer op beslist.nl: http://www.beslist.nl/info/beslistlegaal.htmlMet vriendelijke groet,
    beslist.nl

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?