Klacht Beslist.nl: Ipad AIr 16 Gb gekocht bij Groenbast.nl

EM

Afgelopen zondag via beslist.nl een ipad Air gekocht bij Groenbast.nl. Direct netjes een ontvangstbevestigingsmail gekregen. Volgens mail zou product binnen 1 tot 3 dagen geleverd worden. Echter daarna niks meer gehoord. Ze reageren niet op email en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Verder opvallend dat de website ook niet meer bereikbaar is. Ik krijg hier een raar gevoel bij...!

Het liefst een snelle levering en anders mijn geld terug!

Beslist.nl
    Geachte heer Meulenberg,Dank voor uw melding. Wij begrijpen dat webshop Groenbast.nl zijn verplichtingen tot nu toe niet is nagekomen. Iets wat wij ten zeerste betreuren.Op het moment dat er tekenen waren dat deze shop mogelijk onjuist handelde, hebben we Groenbast.nl van beslist.nl verwijderd. De interne checks en controles gaven eerder geen aanleiding om Groenbast.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.Bij beslist.nl zijn ruim 9500 shops aangesloten. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. Consumenten die bij Groenbast.nl aankopen hebben gedaan die niet zijn geleverd, raden we aan aangifte te doen bij de politie via www.mijnpolitie.nl.Wij trekken ons het lot van de gedupeerden aan en doen ons uiterste best om met de eigenaar in contact te komen, zodat we kunnen achterhalen wat er gebeurd is.Als consument bent u een overeenkomst aangegaan met de webshop en heeft daar geld aan betaald. Daaruit vloeit voort dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor eventuele teruggave van het betaalde bedrag bij het niet leveren van producten. Derhalve is beslist.nl niet aansprakelijk voor geleden schade.Voor meer informatie verwijzen wij naar de gebruikersovereenkomst/disclaimer op beslist.nl: http://www.beslist.nl/info/beslistlegaal.htmlMet vriendelijke groet,
    beslist.nl
    EM
    Houd u ons op de hoogte van het contact dat u met de eigenaar zal gaan opnemen? Ik ben benieuwd naar de status hiervan. Telefoonnummer, email en website werken niet meer!Graag u reactie!

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?