Klacht Beslist.nl: Klacht over beslist.nl

Tenor

Via beslist.nl naar een webshop geleid: Hellas company. Zag er betrouwbaar uit, ook in het bezit van een keurmerk (gecontroleerd bij het keurmerk en daar was deze winkel bekend). Bleek toch een oplichters praktijk te zijn! Het is niet de eerste keer dat een oplichter via beslist.nl opereert. Hoe kan dit gebeuren en hoe kan dit in de toekomst voorkomen worden?
Aangifte gedaan bij de politie en betreffende bank.

Er zijn veel gedupeerden, graag actie van beslist.nl om ons te helpen het bedrag terug te krijgen.

Beslist.nl
    Beste Anouk,Beslist.nl betreurt het zeer dat Hellascompany.nl tot nu toe zijn verplichtingen niet is nagekomen en betaalde bestellingen niet heeft geleverd. Bij beslist.nl zijn ruim 10.000 webshops aangesloten. Wij controleren zorgvuldig alle shops bij aanmelding. Het komt zelden tot nooit voor dat we geconfronteerd worden met een handelswijze als die van Hellascompany.nl. De interne checks en controles gaven in eerste instantie geen aanleiding om Hellascompany.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.
    Op het moment dat we de indruk kregen dat de shop onbetrouwbaar was hebben we de shop direct van beslist.nl verwijderd. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. We hanteren scherpe voorzorgsmaatregelen. Maar we gaan die nog verder aanscherpen. Consumenten die aankopen hebben gedaan bij Hellascompany.nl die niet zijn geleverd, raden we aan om aangifte te doen bij de politie. Wij ontvangen graag een kopie van deze aangifte op reacties@beslist.nl. Wij zullen ons dan inspannen om de aangiftes onder de aandacht van de politie te brengen.Met vriendelijke groet, Beslist.nl

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?