Klacht Beslist.nl: Livingcomfort.nl failliet en bestelling hangend via beslist.nl

Klachtnummer
# 333193
Gebruiker
Oplossinggevraagd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bestelling gedaan via beslist.nl bij Livingcomfort.nl, geen goederen gekregen en nu is de webshop van het internet gehaald. Ook de telefoon is afgekoppeld. Ik vraag nu aan beslist.nl wat ze hiermee gaan doen.

De oplossing

Ofwel de lattenbodems leveren ofwel geld terug storten via beslist.be/nl

1 reactie

  1. Auteur
    Beslist.nl
    Datum
    Goedendag,

    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat de betreffende webshop niet meer bereikbaar is! Wij zullen gaan onderzoeken op welke manier wij hierin kunnen bemiddelen en komen hier op terug.

    Houd er wel rekening mee dat beslist.nl uitsluitend als tussenpersoon kan bemiddelen in dergelijke kwesties. De koopovereenkomst is gesloten met de webshop die het product heeft aangeboden via ons vergelijkingsplatform.

    Met vriendelijke groet,
    Team beslist.nl

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen