Klacht Beslist.nl: Niet aangekomen pakketje

Juliette

Woensdag 17 augustus een pakketje bij jullie besteld (woodsealer), deze zou donderdag geleverd worden. Eenmaal donderdag geen pakketje. Vrijdag nog steeds geen pakketje, toen maar even gebeld. Het verhaal uitgelegd en aangegeven dat mijn pakketje nog niet binnen is. Ze kon me niet verder helpen. Later nogmaals gebeld, ze gaf aan dat ik dan maar bij de buren moest gaan kijken. Dit gedaan, maar nee helaas. Nogmaals gebeld, maar nee ze kon me niet helpen. Later nogmaals gebeld, nu kreeg ik een andere mevrouw aan de telefoon, deze heeft een mailtje voor mij naar het desbetreffende bedrijf gestuurd. Vanmorgen nogmaals gebeld, maar nee Beslist kon mij niet helpen. Ik heb het bedrijf waarvan ik het pakketje zou krijgen opgebeld en deze hebben een nieuwe naar mij opgestuurd.
Ik vind dat Beslist geen goede service heeft verleend.

Ik wil graag de volgende keer goed geholpen worden. Ik had het gevoel dat deze mevrouw helemaal geen zin had om voor mij te kijken waar het pakketje was en hier even een telefoontje voor te plegen. Ik heb het uiteindelijk zelf binnen 2 minuten geregeld. Dit noem ik geen goede klantenservice.

Beslist.nl
    Beste Juliette,

Uw bestelling is retour ontvangen. Inmiddels heeft de webshop uw pakket opnieuw verstuurd.

Wij hopen op een spoedige levering.

Klantenservice Beslist.nl