Klacht Beslist.nl: niet geleverd beslist.nl, wel betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358807
Gebruiker
akoerdakie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een dekbed bij beslist.nl besteld.Tot op heden heb ik niks ontvangen. contact gezocht met de leverancier (odijkspeelgoed) en gebeld en geemaild. Mail wordt niet beantwoord en telefoon niet opgenomen. vervolgens contact gezocht met beslist.nl Die sturen een standaard bericht met de mededeling dat je maar contact moet zoeken met de leverancier. Hoe moet je dat doen als de telefoon niet beantwoorden en niet reageren op email.

De betaling is gedaan aan beslist.nl. ik wil mijn geld terug en niet meer naar een niet reagerende leverancier worden door verwezen. ik voel mij redelijk opgelicht.
ik begrijp nu ook waarom ze geen keurmerk meer hebben.

De oplossing

ik wil mijn geld terug

De betaling is gedaan aan beslist.nl. ik wil mijn geld terug en niet meer naar een niet reagerende leverancier worden door verwezen.

1 reactie

  1. Auteur
    akoerdakie
    Datum
    6 dagen later en nog steeds geen reactie van beslist.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
akoerdakie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens mij is beslist.nl niet meer actief op klachten kompas. Ze reageren nergens op. Ik heb inmiddels aangifte gedaan wegens oplichting en een sommatie gestuurd dat ze me geld terug moeten storten maar vrees dat ik mijn geld gewoon kwijt ben
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen