Klacht Beslist.nl: niet geleverd beslist.nl, wel betaald

akoerdakie

Ik heb een dekbed bij beslist.nl besteld.Tot op heden heb ik niks ontvangen. contact gezocht met de leverancier (odijkspeelgoed) en gebeld en geemaild. Mail wordt niet beantwoord en telefoon niet opgenomen. vervolgens contact gezocht met beslist.nl Die sturen een standaard bericht met de mededeling dat je maar contact moet zoeken met de leverancier. Hoe moet je dat doen als de telefoon niet beantwoorden en niet reageren op email.

De betaling is gedaan aan beslist.nl. ik wil mijn geld terug en niet meer naar een niet reagerende leverancier worden door verwezen. ik voel mij redelijk opgelicht.
ik begrijp nu ook waarom ze geen keurmerk meer hebben.

ik wil mijn geld terug

6 dagen later en nog steeds geen reactie van beslist.nl

akoerdakie
Volgens mij is beslist.nl niet meer actief op klachten kompas. Ze reageren nergens op. Ik heb inmiddels aangifte gedaan wegens oplichting en een sommatie gestuurd dat ze me geld terug moeten storten maar vrees dat ik mijn geld gewoon kwijt ben

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?