Klacht Beslist.nl: oplichting

Klachtnummer
# 63267
Gebruiker
maud1807
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 1 juni heb ik bij hellas company via de toen nog aanwezige site een telefoon besteld en via ideal betaald. Alles zag er zeer betrouwbaar uit en via beslist.nl ben ik op deze site gekomen. Hellas company had zelf een keurmerk. Het product betreft samsung galaxy s5. Deze smartphone is echter nooit geleverd!!!! Om daarover verhaal te halen zocht ik contact maar hellascompany.nl was van het internet verdwenen. Tevens was telefonisch niemand bereikbaar.

De oplossing

Nieuwe telefoon of het geld terug!!!!
Altijd gedacht dat beslist.nl betrouwbaar was. Ben namelijk via jullie vergelijkingssite op de site van hellas company gekomen! Ben erg teleurgesteld in jullie!!!
Ik heb op 5 juni aangifte gedaan bij de politie!

1 reactie

  1. Auteur
    Beslist.nl
    Datum
    Beste Maud,
    Beslist.nl betreurt het zeer dat Hellascompany.nl tot nu toe zijn verplichtingen niet is nagekomen en betaalde bestellingen niet heeft geleverd. Bij beslist.nl zijn ruim 10.000 webshops aangesloten. Wij controleren zorgvuldig alle shops bij aanmelding. Het komt zelden tot nooit voor dat we geconfronteerd worden met een handelswijze als die van Hellascompany.nl. De interne checks en controles gaven in eerste instantie geen aanleiding om Hellascompany.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.
    Op het moment dat we de indruk kregen dat de shop onbetrouwbaar was hebben we de shop direct van beslist.nl verwijderd. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. We hanteren scherpe voorzorgsmaatregelen. Maar we gaan die nog verder aanscherpen. Consumenten die aankopen hebben gedaan bij Hellascompany.nl die niet zijn geleverd, raden we aan om aangifte te doen bij de politie. Wij ontvangen graag een kopie van deze aangifte op reacties@beslist.nl. Wij zullen ons dan inspannen om de aangiftes onder de aandacht van de politie te brengen.
    Met vriendelijke groet,
    Beslist.nl

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen