Klacht Beslist.nl: Via beslist.nl bestelling gedaan bij groenbast electronics

an

Gisteren via beslist.nl een leuke 3ds xl gevonden en besteld via de webshop die bij beslist.nl op nr 1 stond nml groenbast electronics. Ik heb daar een bestelling gedaan vooreen. 3ds xl en samsung galaxy s3 mini, totaal €309 en ook via ideal betaald.
Inmiddels , 1 dag later is de site niet meer bereikbaar, ook niet meer bij beslist te vinden, maar wel €309 armer en geen verjaardags cadeaus voor onze zoon.
Staan inmiddels heel veel klachten en reacties van oplichting op internet.

Ik stel beslist.nl en groenbast electronics aansprakelijk voor de geleden schade en wil mijn geld zsm terug.

Ik verwacht van beslist.nl dat alleen integere bedrijven toevoegen op hun website.

Bij deze dien ik hiervoor een klacht in en zal ik mijn rechtsbijstandverzekering informeren.

Heb groenbast al gemaild dat ik de koop ongedaan wil maken en dat ik mn geld wil.
Van groenbast of beslist.nl.

Beslist.nl
    Geachte mevrouw Bode,Dank voor uw melding. Wij begrijpen dat webshop Groenbast.nl zijn verplichtingen tot nu toe niet is nagekomen. Iets wat wij ten zeerste betreuren.Op het moment dat er tekenen waren dat deze shop mogelijk onjuist handelde, hebben we Groenbast.nl van beslist.nl verwijderd. De interne checks en controles gaven eerder geen aanleiding om Groenbast.nl als onbetrouwbare shop te kwalificeren.Bij beslist.nl zijn ruim 9500 shops aangesloten. Uiteraard doen we er alles aan om te voorkomen dat shops in ons bestand de klant misleiden. Consumenten die bij Groenbast.nl aankopen hebben gedaan die niet zijn geleverd, raden we aan aangifte te doen bij de politie via www.mijnpolitie.nlWij trekken ons het lot van de gedupeerden aan en doen ons uiterste best om met de eigenaar in contact te komen, zodat we kunnen achterhalen wat er gebeurd is. Als consument bent u een overeenkomst aangegaan met de webshop en heeft daar geld aan betaald. Daaruit vloeit voort dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor eventuele teruggave van het betaalde bedrag bij het niet leveren van producten. Derhalve is beslist.nl niet aansprakelijk voor geleden schade.Voor meer informatie verwijzen wij naar de gebruikersovereenkomst/disclaimer op beslist.nl: http://www.beslist.nl/info/beslistlegaal.htmlMet vriendelijke groet,
    beslist.nl
    an
    Tuurlijk wil ik graag mijn geld terug en begrijp dat ik dat bij Groenbast moet halen. Ik heb inmiddels aangifte gedaan, en het gemeld waar ik het kan melden.
    Maar wat ik heel kwalijk vindt is dat ik jullie "betrouwbare" website www.beslist.nl dus blijkbaar ook niet kan vertrouwen.
    Omdat ik het bedrijf via beslist had gevonden en het de keurmerken heeft heb ik besloten een aankoop te doen. Wat voor meerwaarde heeft beslist? Mijn advies aan iedereen is om geen gebruik te maken van beslist.nl

Ook een klacht indienen over Beslist.nl?