Klacht Bespaar Kompas: Bedriegen, leugens bespaarkompas

Sander

Bellen op en doen zich voor als een ander bedrijf/organisatie. Weten veel informatie over je, manipuleren.

Pas overstapt naar budget energie via consumentenbond energiecollectief. Je komt er pas achter op moment dat ze de gegevens mailen dat het niet klopt. Liegen dat Engie het administratieve beheer van budget energie doet etc. Doen zich voor als energiecollectief van Consumentenbond.

Bedrijf moet per direct gestopt worden.

Geachte bespaarkompas,

Zolang u zich voordoet aan de telefoon als zijnde een andere organisatie of instelling lijkt me niet wenselijke en valt dit onder de categorie liegen en bedriegen.

U geeft aan niet voldoende informatie te hebben, nou toen u mij belde heeft u ergens toch zonder toestemming informatie opgevraagd zodat u wist dat u zich voor moest doen alszijnde energiecollectief van de Consumentenbond en u op de hoogte bent van mijn overstap naar een andere energie aanbieder.

En nu zou u onvoldoende informatie hebben laat me niet lachen..

Hoeveel mensen heeft u op deze manier gedupeerd met een duur energiecontract?

Waarschijnlijk heeft u het gesprek opgenomen net zoals ik.

Ik wens geen zaken met malafide bedrijven te doen zoals bespaarkompas

Vriendelijke groet,

Sander

Ook een klacht indienen over Bespaar Kompas?