Klacht Bespaar Kompas: Lak hebben aan registers en belterreur als verdien model en de overheid doet niet aan de klachten

gerard m

Deze firma belt ongevraagd naar nummers die geregistreerd staan in het bel me niet register. Kennelijk kun je een databases kopen van vage straat enquette bedrijfjes die verkeerde nummers invullen en dan beginnen dubieuze bedrijven een belterreur mee waar geen einde meer aan komt. Er wordt door dit bedrijf niet gecontroleerd op geblokkeerde nummers. Mijn nummer heb ik sinds 1995. Kennelijk mag je in het register staan en mag je gewoon door iedereen gebeld worden met als excuus u heeft zich opgegeven. De naam en het adres zijn van een persoon ddie in een instelling zit. Maar ook daar wordt niets mee gedaan.

Ik wil weten wie de bron is van deze gegevens. Die bron blijft al jaren mijn nummer met de naam van een ander gewoon doorverkopen.
Daarnaast mag het bellende bedrijf aangepakt worden omdat zij de gegevens niet controleren. kennelijk mag iedereen mijn gegevens aanleveren die dan niet gecontroleerd hoeven te worden.

De werkwijze is duidelijk krijg je een naw gegeven binnen met een nummer dan dien je ten alle tijden te kijken of dat nummer geblokkeerd is en het geblokkerde nummer niet toch maar te bellen.
Ik heb te maken met persoon die Polat heet en die in een instelling verblijft die ooit zijn naam en mijn nummer heeft gelaten rondslingeren.

Ook een klacht indienen over Bespaar Kompas?