Klacht Bespaar Kompas: Waardeloze overstap regeling energieleverancier

Klachtnummer
# 535922
Gebruiker
MorfP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overstap naar DGB van andere energieleverancier. De kosten werden hoger. Daarna werd ik opnieuw gebeld en dat de kosten niet klopte maar ze deze aan zouden passen. Kom er via bank afschrijvingen achter dat ik weer ben overgezet naar andere energieleverancier.
Dat kost veel mentale energie en tijd om een en ander te herstellen. Nooit meer mee in zee gaan!

De oplossing

Niet meer actief mensen benaderen dmv gebruik contact gegevens Kamer van Koophandel. Die gegevens zijn niet bedoeld voor ongevraagde verkoop acties.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bespaar Kompas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen