Klacht Bespaarcollectief Nederland: Zeer dwingende telefoniste die energie contract aandringt.

Klachtnummer
# 356461
Gebruiker
Degroenevuist125%
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonisch werd ik benaderd om mijn energie prijzen door te laten rekenen of ik niet te veel betaal. Het gesprek begon zeer vriendelijke maar werd steeds vervelender naar mate het vorderde. Een telefoniste bleef doordrammen dat ik een bevestiging moest aanklikken in de mail. Toen ik dat weigerde nam het gesprek een onaangename wending. Uiteindelijk opgehangen en kwam ik erachter dat hij mij een oor aan naaide. Op het moment dat ik wel de knop had ingedrukt in de mail zou mijn energiecontract ingaan.

De oplossing

Het aanpassen van de strategie en excuses voor het onaangename gedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bespaarcollectief Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bespaarcollectief Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen