Klacht Bespaardirect: Bel terreur

Klachtnummer
# 328573
Gebruiker
H van Tellingen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ze blijve maar bellen ondanks herhaalde verzoeken daar mee te stoppen.
Hoe dom, onbeschoft en debiel kan je als jezelf respecterend bedrijf en haar leiding zijn?
Of willen ze echt dat ik even op kantoor langs ga om mijn punt te maken$#@@!#%%^@

De oplossing

Mijn nr verwijderen, excuses aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bespaardirect is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    H van Tellingen
    Datum
    Ik heb inmiddels een mail met uitleg ontvangen.
    Er zijn diverse callcentra die voor Bespaardirect opdrachten uitvoeren.
    Een verzoek tot niet meer bellen aan de 1, impliceert niet dat nr.2 daarvan op de hoogte is.

    Toch raar, want ik sta in het Belmeniet register.
    Kennelijk peurt Besp direct uit een database en verkopen ze mijn gegevens toch nog door. Onwenselijk, en ronduit irritant de afgelopen tijd.
    De excuusmail van Bespaardirect ten spijt.

Ook een klacht indienen over Bespaardirect?