Klacht Bespaardirect: bellende etterbakken

Klachtnummer
# 312920
Gebruiker
H.J.K.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij zijn overgestapt op een andere energie leverancier, dat heb ik bespaar direct nu al een keer of 20 uitgelegd en het verzoek gedaan om te stoppen met bellen. Nu heb ik gedreigd met aangifte wegens stalking, helpt niets, men blijft maar bellen.

De oplossing

Laat ze s.v.p. STOPPEN

2 reacties

  1. Auteur
    Bespaar Direct
    Datum
    Geachte heer/mevrow Kooke,

    We begrijpen dat het erg vervelend is om zovaak gebeld te worden. Wij zullen direct een mail de deur uit doen dat uw gegevens verwijderd worden en u niet meer gecontacteerd wenst te worden.

    Onze excuses voor het ongemak. We hopen op begrip van uw kant en dat we hiermee u klacht hebben verholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Bespaardirect
  2. Auteur
    H.J.K.
    Datum
    Toch weer gebeld. Binnen wel direct op ,ben benieuwd

Ook een klacht indienen over Bespaardirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen