Klacht Bespaardirect: Ongewenst en onvriendelijk gestalkt worden

Klachtnummer
# 314842
Gebruiker
Priscillavanrijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik word nu al enkele weken minimaal 2x per dag gebeld door Bespaardirect door zeer onbeleefde en onvriendelijke medewerkers. Ze geven aan dat ik zelf heb gevraagd om benaderd te worden (geen idee waar en hoe) ze spreken je op een zeer onvriendelijke manier tegen en ben ondertussen nog steeds niet uit hun systeem verwijderd. Tevens kan ik geen reactie op hun site achterlaten daar deze niet werkzaam is.

De oplossing

Niet meer gebeld worden, uit het systeem gehaald worden. Tevens is een cursus klantvriendelijkheid ook een goed idee.

1 reactie

  1. Auteur
    Bespaar Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van Rijn,

    Graag leggen wij mondeling toe hoe de werkwijze is. Uiteraard doen wij ons best dat u niet meer gebeld wordt vanuit onze naam. Op onze website staat ons telefoonnummer en mailadres.

    Wij zullen nogmaals aan al onze partners doorgeven dat u niet meer gebeld wenst te worden. Zoals hierboven gezegd mag u ons altijd bellen om samen tot een oplossing te komen (085 7606070).

    Met vriendelijke groet,

    Team Bespaardirect

Ook een klacht indienen over Bespaardirect?