Klacht Bespaardirect: Telefonische spam van bespaardirect. Gemeld bij ACM.

Klachtnummer
# 332110
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefonische spam van bespaardirect. Gemeld bij ACM.

De oplossing

-

1 reactie

  1. Auteur
    Bespaar Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Schultheiss,

    We begrijpen uw frustratie en helpen u dan ook graag. Omdat wij met meerdere externe partners/callcenters werken vragen wij om een maximale verwerkingstijd van 48 uur.

    Mocht u na 48 uur nog gebeld worden dan vernemen wij dit graag van u zodat we harde maatregelen kunnen nemen.

    We danken u voor uw begrip.

    Met vriendelijke groet,

    Team Bespaardirect

Ook een klacht indienen over Bespaardirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen