Klacht Bespaardirect: Telefoonterreur van Bespaardirect

Klachtnummer
# 332092
Gebruiker
J. Holtkamp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik word wekelijks meerdere keren gebeld door deze organisatie. Heb al tig keer aangegeven geen belangstelling te hebben, maar ze blijven doorgaan. Ook sta ik ingeschreven bij het bel-me-niet register maar daar hebben ze lak aan. Het wordt tijd dat dit bedrijf een flinke boete krijgt voor het overtreden van de regels.

De oplossing

Ik wens niet meer gebeld te worden door dit bedrijf en wil dat al mijn gegevens uit hun databases verwijderd worden.

Verwijder mijn gegevens uit jullie administratie zoals dat moet volgens de GDPR als ik daarom verzoek. Dat heb ik inmiddels meerdere keren gedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Bespaar Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Holtkamp,

    We zien inderdaad dat u eerder heeft aangegeven niet meer gebeld te willen worden. We gaan nu dan ook hard optreden tegen de partner/callcenter die zich hier niet aan heeft gehouden.

    We vragen u om ons een mail te sturen naar info@bespaardirect.nl met het tijdstip en het telefoonnummer (indien mogelijk) waardoor u gebeld bent. We houden dan contact met u voor een passende oplossing.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Team Bespaardirect

Ook een klacht indienen over Bespaardirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen