Klacht Bespaardirect: Telefoonterreur van Bespaardirect

# 332092
J. Holtkamp

Ik word wekelijks meerdere keren gebeld door deze organisatie. Heb al tig keer aangegeven geen belangstelling te hebben, maar ze blijven doorgaan. Ook sta ik ingeschreven bij het bel-me-niet register maar daar hebben ze lak aan. Het wordt tijd dat dit bedrijf een flinke boete krijgt voor het overtreden van de regels.

Ik wens niet meer gebeld te worden door dit bedrijf en wil dat al mijn gegevens uit hun databases verwijderd worden.

Verwijder mijn gegevens uit jullie administratie zoals dat moet volgens de GDPR als ik daarom verzoek. Dat heb ik inmiddels meerdere keren gedaan.

Bespaar Direct
    Geachte heer/mevrouw Holtkamp,

We zien inderdaad dat u eerder heeft aangegeven niet meer gebeld te willen worden. We gaan nu dan ook hard optreden tegen de partner/callcenter die zich hier niet aan heeft gehouden.

We vragen u om ons een mail te sturen naar info@bespaardirect.nl met het tijdstip en het telefoonnummer (indien mogelijk) waardoor u gebeld bent. We houden dan contact met u voor een passende oplossing.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Team Bespaardirect

Ook een klacht indienen over Bespaardirect?