Opgelost door Bespaarkompas: Ik ben op een agressieve manier overgehaald iets te doen wat ik niet door had.

Cornelia#1951

Vanmiddag werd ik benaderd door Bespaarkompas (telefonisch) Toen ik doorhad dat het over energie ging liet ik weten dat ik tussentijds niet verander van energieleverancier. Daarop liet hij mij weten dat hij dat ook niet wilde. Hij liet mij geloven dat hij van mijn huidige leverancier belde met extra kortingen. Ik moest mijn mail openen, waarop ik een offerte moest openen, die niet leesbaar was, die werd met hem doorgenomen en ik moest steeds zeggen ja bij de vragen. Nu ontdek ik dat ik akkoord ben gegaan met levering door een andere leverancier.
Ik ben dus gewoon belazerd. Ik wil helemaal niet naar een andere leverancier.

Ik wil dat dit contract dat ik dus blijkbaar getekend heb, ongedaan maken.

Bespaarkompas
    Beste klant,

Wij betreuren het enorm dat u zich genoodzaakt voelde om uw klacht hier te plaatsen en bieden u daar onze excuses voor aan.

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij momenteel niet voldoende informatie voorhanden om uw klacht naar behoren op te lossen.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via onze klantenservice via info@bespaar-kompas.nl

zodat wij samen aan een gepaste oplossing kunnen werken.
    Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Bespaar Kompas

Cornelia#1951
Het contract werd geannuleerd. Er kwam ook een excuus vanwege het handelen.

Ook een klacht indienen over Bespaarkompas?