Klacht Bespaarloket: "Stalking"

Klachtnummer
# 350760
Gebruiker
margokuipers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het bedrijf heeft mij in de afgelopen maanden meerdere malen telefonisch benaderd, terwijl ik duidelijk genoemd heb niet meer teruggebeld te willen worden.
Er wordt niet geluisterd naar wat je zegt, je grens wordt totaal niet gerespecteerd, het voelt als stalking.

De oplossing

Mijn telefoonnummer verwijderen en mij niet meer terugbellen. En vooral voor andere mensen; de grens van de klant respecteren.

1 reactie

  1. Auteur
    Bespaarloket
    Datum
    Geachte mevrouw Kuipers,

    als volgt: wij hebben de aanvraag die wij in februari hebben verzonden geannuleerd. De gegevens die bij die aanvraag horen worden vernietigd en u zult niet meer worden gebeld door een van onze adviseurs. Wij gaan de gesprekken terugluisteren om de adviseurs aan te spreken op hun gedrag mochten zij niet hebben voldaan aan uw verzoek of verzoeken.

    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,

    Mathijs Stortelers
    Klantenservice Samen Duurzaam Nederland

Ook een klacht indienen over Bespaarloket?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen