Klacht Bespaarloket: Ongewenst overstappen

Klachtnummer
# 389139
Gebruiker
Lachebekje#346
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blijven bellen anoniem. En via een omweg (niet duidelijk aangeven) blijk je overgestapt te zijn naar een andere energieleverancier

De oplossing

Stoppen met bellen.
En zorgen dat ik gewoon bij me huidige energieleverancier blijf

1 reactie

  1. Auteur
    Bespaarloket
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,


    ik heb uw gegevens bij ons in het systeem kunnen traceren. Ik heb de aanvraag geannuleerd. Ik wil heel graag uitzoeken waarom u onze dienstverlening zo ervaart. Dit doe ik het liefste door u per mail een terugkoppeling te geven betreffende onze bevindingen n.a.v. het beluisterde gesprek. Uw telefoonnummer met bijbehorende persoon/adresgegevens heb ik uit ons databestand gehaald. U kunt niet meer door Nederland Samen Duurzaam gebeld worden. Wilt u helemaal geen terugkoppeling meer ontvangen over uw klacht? Dan hoor ik dit graag!



    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,


    Bram Hoog

    Manager Kwaliteit

    Nederland Samen Duurzaam

Ook een klacht indienen over Bespaarloket?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen