Besparenkan

Bedrijf status
actief

Over ons

Het doel van Besparenkan is om voor u als consument meer duidelijkheid te scheppen in de vaak onoverzichtelijke markt van energie, internet, televisie, telefonie en verzekeringen en zo een mogelijke besparing op uw vaste lasten te kunnen realiseren. Besparenkan zorgt voor een snelle en duidelijke afhandeling van uw aanvraag, de administratieve rompslomp bij een mogelijke overstap wordt u dan ook grotendeels uit handen genomen. Onze dienstverlening is te verdelen in de twee volgende activiteiten, te weten online vergelijkingen en telefonisch advies.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
8 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 4 consument(en) de klachtenafhandeling van Besparenkan gemiddeld met een 5,5
Bekijk alle klachten over
Besparenkan
happy content sad angry
1 1 1 1

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Besparenkan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen