Opgelost door Besparenkan: Bedrijf handelt onrechtmatig bij het 'aansmeren' van energiecontract.

sad Opgelost
P. Heffels

Het bedrijf heeft me benaderd voor een op het eerste oog voordelige overstap naar een andere energieprovider. De overstap is echter gebaseerd op onjuiste/onduidelijke verbruiksgegevens en daarmee in mijn ogen wettelijk onrechtmatig. Bij regelmaat gereageerd, zij het buiten de reactie termijn, maar ondanks een drietal terugbelverzoeken is er geen contact opgenomen. Telefonist houdt contact af; heeft er zelf genoemd geen verstand van maar weet wel te melden dat er waarschijnlijk niets te doen is aan mijn klacht. Ik wil mijn 'contract' dat pas 9 april in gaat, maar niet rechtsgeldig is per direct stopzetten.

Ik wil onder het onwettelijke contract uit en verwacht van het bedrijf een schriftelijke annulering van het voorliggende contract.

P. Heffels
    Hallo Besparen kan. Ondanks herhaalde telefoontjes en deze klacht, blijft het akelig stil..

P. Heffels
Onbevredigend gevoel blijft na het 'aansmeer'-telefoongesprek

Ook een klacht indienen over Besparenkan?