Opgelost door Besparenkan: Bedrijf handelt onrechtmatig bij het 'aansmeren' van energiecontract.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 530545
Gebruiker
P. Heffels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het bedrijf heeft me benaderd voor een op het eerste oog voordelige overstap naar een andere energieprovider. De overstap is echter gebaseerd op onjuiste/onduidelijke verbruiksgegevens en daarmee in mijn ogen wettelijk onrechtmatig. Bij regelmaat gereageerd, zij het buiten de reactie termijn, maar ondanks een drietal terugbelverzoeken is er geen contact opgenomen. Telefonist houdt contact af; heeft er zelf genoemd geen verstand van maar weet wel te melden dat er waarschijnlijk niets te doen is aan mijn klacht. Ik wil mijn 'contract' dat pas 9 april in gaat, maar niet rechtsgeldig is per direct stopzetten.

De oplossing

Ik wil onder het onwettelijke contract uit en verwacht van het bedrijf een schriftelijke annulering van het voorliggende contract.

1 reactie

  1. Auteur
    P. Heffels
    Datum
    Hallo Besparen kan. Ondanks herhaalde telefoontjes en deze klacht, blijft het akelig stil..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Heffels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onbevredigend gevoel blijft na het 'aansmeer'-telefoongesprek
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Besparenkan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen