Klacht Besparenkan: Besparenkan maakt geen onderscheid tussen werk en privé.

Klachtnummer
# 405162
Gebruiker
MilanAntonius
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had via mijn ex vriendin ene Viënna leren kennen die bij besparenkan werkt. Alles leuk en aardig en ze zou me dan ook over zetten. Toen wij uit elkaar gingen werd heel kinderachtig alles geannuleerd en ben ik dus niks opgeschoten ! Besparenkan maakt geen onderscheid tussen werk en privé. Ik voel me misleid en opgelicht want ik dacht aankomende maand te gaan besparen op mijn energie rekening.

De oplossing

Ik wil dat deze werknemer halt wordt toe geroepen om privé situaties met werk te betrekken en ik wil alsnog geholpen worden.. ik vind dit zeer kinderachtig en on professioneel ! Dit hoort absoluut niet thuis in een bedrijf wat mensen hoort te helpen.

1 reactie

  1. Auteur
    Besparenkan
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw M.A.R.N. Dortu,


    Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas, onze excuses voor uw ongemak.

    We hebben bericht ontvangen dat de lucht geklaard en opgelost is.
    Dit is fijn om te vernemen, we wensen U een fijne besparing.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Besparenkan

Ook een klacht indienen over Besparenkan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen