Klacht Besparenkan: Misleiding over contract energieleverancier

ACT999

Telefonisch door Besparen Kan benaderd (ondanks vermelding in het bel-me-niet-register) met de vraag of ze me een aanbod/voorstel mochten doen voor Budget Energie. Ik heb meerdere keren bevestiging gevraagd of ik daarmee niet aan een contract zou vast zitten. Hierop werd steeds opnieuw bevestigd dat ik nergens aan vast zou zitten. Drie weken na dit gesprek ontvang ik van Budget Energie bericht met informatie over mijn contract. Meteen gebeld dat dat niet de bedoeling was (kwam daardoor weer bij Besparen Kan terecht), Boodschap: "U had binnen 14 dagen kunnen herroepen. Dat kan nu niet meer, want u hebt per 1 november al akkoord gegeven op een contract. Maar ik ga navragen en u wordt teruggebeld." Paar uur later gebeurt dat ook (door meneer Francken), maar deze meneer geeft geen enkele ruimte om mij mijn vraag te laten stellen, ratelt maar door over dat ik dat contract met Budget Energie moet willen hebben. Op mijn verzoek even te luisteren naar mijn vraag wordt boos gereageerd "Ik probeer u wat uit te leggen, mevrouw!!". Ik heb opgehangen en een aangetekende brief naar Budget Energie gestuurd. Wat een onbeschoft staaltje telemarketing en misleiding!

Ik wil dat mijn contract bij Budget Energie wordt geannuleerd, omdat ik helemaal niet een contract met Budget Energie heb afgesloten en ook niet heb willen afsluiten. Ik heb akkoord gegeven op ontvangen van een vrijblijvend voorstel en Besparen Kan heeft tot meerdere keren toe bevestigd dat dat ook hetgene was dat ik zou ontvangen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Besparenkan?