Opgelost door Besparenkan: overspoeld door telefoontjes van Besparenkan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 481819
Gebruiker
quincy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wordt bijna dagelijks meerdere keren gebeld door dit waardeloze bedrijf, geef gelijk aan geen interesse te hebben, verbreek de verbinding en wordt gelijk teruggebeld door iemand die de zaak blijkbaar heel grappig vindt want hij kan zijn lach nauwelijks bedwingen. Wanneer komt er een einde aan deze telefoon terreur?

De oplossing

simpelweg STOPPEN met deze onzin

1 reactie

  1. Auteur
    Besparenkan
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw C.N.C. Zell,


    Wij hebben een controle uitgevoerd op het door U doorgegeven telefoonnummer, deze komt niet voor in het systeem.

    Misschien heeft U uw klacht foutief geplaatst / bij het verkeerde bedrijf?


    We willen U verzoeken de Klantenservice te contacteren om uw nummer te laten registreren bij het RvV zodat U in de toekomst telefonisch niet zal worden gecontacteerd.


    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Besparenkan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
quincy
Datum
Uiteindelijke oplossing
zeer snelle reactie, mijn klacht bleek niet terecht bleek van een ander bedrijf met bijna dezelfde naam te zijn. Ondanks mijn onterechte klacht zeer snelle en nette reactie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Besparenkan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen