Klacht Besparenkan: Uitgescholden door medewerker

Klachtnummer
# 389771
Gebruiker
DaanVZ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wordt gebeld door besparenkan en geef aan geen interesse te hebben. Vervolgens wordt ik uitgescholden voor tyfuswijf en wordt de hoorn erop gegooid.

De oplossing

Zorgen dat degene die mij gebeld heeft hierop wordt aangesproken.
Veruit asociaal dat dit gebeurd.
Datum/tijdstip van telefoontje: 12-09-2019 12:12.

1 reactie

  1. Auteur
    Besparenkan
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw D. Van de bildt,


    Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas, onze excuses voor uw ongemak.

    We hebben het door U opgegeven telefoonnummer aangemeld bij het Recht van Verzet zodat deze ongemakken niet meer plaats zullen vinden en uw klacht intern opgenomen.

    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Besparenkan

Ook een klacht indienen over Besparenkan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen