Klacht Best Western: Niet verschonen van handoekken etc van de kamer, schoenendoos met factuur weg gegooid.

Klachtnummer
# 425115
Gebruiker
Poxl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de tweede dag in Parijs bij Best western de Gaillon, is onze kamer niet opgeruimt. Om 18:30 hadden wij een reservering bij budda bar.. We hebben niet kunnen douchen, omdat de handdoeken niet vernieuwd waren. Op de 3e dag gooit het personeel een schoenendoos met bon erin van nieuwe gekochte balenciaga schoenen weg zonder enig pardon uit de kamer. Vervolgens zijn we gaan klagen maar het personeel lacht je gewoon uit. Extreem slecht. Kunnen de schoenen nooit meer omruilen zonder bon. Schoen van 600 eu

De oplossing

Ik wil minstens een compensatie voor het weg gooien van de nieuwe schoenendoos met aankoopbewijs erin. Dit geldt onder andere ook voor het niet opruimen van de kamer. We zijn naar een een 5 sterren restaurant gegaan zonder te douchen...... Een excuus was wel op zijn plek geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Best Western hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Best Western?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen