Klacht Best Western: Niet verschonen van handoekken etc van de kamer, schoenendoos met factuur weg gegooid.

Poxl

Op de tweede dag in Parijs bij Best western de Gaillon, is onze kamer niet opgeruimt. Om 18:30 hadden wij een reservering bij budda bar.. We hebben niet kunnen douchen, omdat de handdoeken niet vernieuwd waren. Op de 3e dag gooit het personeel een schoenendoos met bon erin van nieuwe gekochte balenciaga schoenen weg zonder enig pardon uit de kamer. Vervolgens zijn we gaan klagen maar het personeel lacht je gewoon uit. Extreem slecht. Kunnen de schoenen nooit meer omruilen zonder bon. Schoen van 600 eu

Ik wil minstens een compensatie voor het weg gooien van de nieuwe schoenendoos met aankoopbewijs erin. Dit geldt onder andere ook voor het niet opruimen van de kamer. We zijn naar een een 5 sterren restaurant gegaan zonder te douchen...... Een excuus was wel op zijn plek geweest.

Wij vinden dat Best Western hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Best Western?