Klacht Best4u Groep: Betaal voor niet geleverde diensten

Patrick B.

Zeer slecht geholpen, of eigenlijk helemaal niet! Communicatie is stroef met iedereen ook met de eigenaar die het disfunctioneren van zichzelf als ook zijn organisatie graag in de schoenen van een klant schuift. Wanneer je om ontbinding van de samenwerking omdat er niks geleverd wordt hoor je niks meer behalve afschrijvingen.

Ik wil de samenwerkingsovereenkomst ontbonden hebben en mijn betaalde geld voor niet geleverde diensten terug betaald zien.

Best4u Groep
    Goedmiddag meneer Beukema,

Wij hebben reeds telefonisch contact gehad en hierin de mogelijk oplossingen doorgesproken. Inmiddels is dit aan onze zijde als besproken doorgevoerd.

Ik hoop hiermee dus ook uw klacht op de juist wijze te hebben behandeld en hiermee dus ook goed te hebben afgesloten.

Emmo Elshof
    Best4u Media B.V.
    Best4u Groep
    Goedmiddag meneer Beukema,

Emmo Elshof
    Best4u Media B.V.

Ook een klacht indienen over Best4u Groep?