Klacht Bestair: Na 2 maanden nog steeds geen gerepareerde en werkende installatie.

Klachtnummer
# 570568
Gebruiker
E.R.F. Samson
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Meervoudig:
Bestair wilde een indoor stekkerdoos plaatsen waarvan de kabel onbeschermd over het garagedak zou gaan. Heb ik geweigerd en men zou een grijze buitenkabel plaatsen.
Verder hangt 1 van de airco's niet in het midden boven de slaapkamerdeur, zou de servicedienst komen oplossen.
Als laatste is 1 van de leidingbakken los van het plafond gekomen. Was met tweezijdigplakband vastgezet omdat de monteurs geen gaatjes in de staalbalk konden krijgen.
Ik wacht sinds 22-10-21 op electrische aansluiting, herplaatsing naar het midden van een airco-unit en reparatie van de loshangende leidingbak.

Op mijn email krijg ik als antwoordt:
"Bedankt voor uw e-mail.
Uw vraag is doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij contact met u opnemen."
Dat was op 15-11-21.

Gewenste oplossing

De genoemde klachten oplossen op zeer korte termijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen