Klacht Bestbabyshop.nl: Artikel besteld, na een maand nog steeds niets ontvangen.

Klachtnummer
# 9462
Gebruiker
E. van Dijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 6 juli 2012 een Hauck kinderwagen Shopper 11 Trio Set Sand besteld. Levertijd volgens de website enkele dagen. Na ruim twee weken niets te hebben vernomen of ontvangen, een e-mail gestuurd. De (late) reactie van Bestbabyshop was: de leverancier is op vakantie. We moesten nog eens twee weken wachten. Hierop gebeld en gevraagd waarom er dan enkele dagen levertijd op de website stond vermeld. Hier reageerde men niet op.

Na ruim een maand te hebben gewacht, vandaag weer eens gebeld. De winkel was overigens heel slecht telefonisch bereikbaar, vaak een antwoordapparaat. De dame, die ik ditmaal aan de lijn kreeg, had weer een nieuw excuus: men wist niet wat de leverancier zou leveren (???) Er was dus nog altijd geen zicht op een lever datum. Aangegeven dat ik het bestelde artikel voor het eind van de week wil ontvangen, anders wordt de bestelling geannuleerd.

Gewenste oplossing

Voor het eind van de week artikel in huis, of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen