Klacht Bestbabyshop.nl: Geen kinderwagen, geen geld terug,geen respond!!!

Klachtnummer
# 46155
Gebruiker
Martina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 16.06 heb ik kinderwagen besteld en ook alles netjes betaald.Daarna heb ik niks meer gehoord van ''Bestbabyshop". Iedere keer als ik ze bel wordt er gezegd,volgende week is het op voorraad maar maanden later zit ik nog steeds te wachten op mijn bestelling. Op 5 september heb ik mijn bestelling schriftelijk geannuleerd. Op 9 september heb ik bericht gekregen dat het bedrag terug wordt teruggestort.Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Daarna kon ik ze niet meer bereiken op 0591 669244 ook via email kreeg ik geen reacties meer.Ik hoef verder niks van ze alleen mijn geld terug!

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug 269 euro,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen