Klacht Bestbabyshop.nl: na 3 MAANDEN nog steeds mijn geld nog niet ontvangen!!!

Hiya

Op 3 sep. besteld ik een buggy en de prijs 179 euro vooruit betaald.De afsprk was om da artikel binnen 2wkn bezorgt. ik heb vaak geprobeerd om ze te bellen maar ik werd alleen met geluid van muziek verbonden daarna ik had een e-mail gestuurd om te vragen wat is aan de hand is en kreeg ik antwoord de buggy staat nog in bestelling en zodra deze binnen is nemen we contact op.Na 4wkn verzendt ik andere e-mail: ik wil niet meer de buggy ik wil mijn geld terug en toen antwrdn: Wanneer je de order zou willen annuleren ontvangen wij graag je rekeningnr.Mijn antwrd: vandaag annuleer ik de order en mijn rk.nr gegeven.
Andere mail van hun ontvngn:Wij hebben de order geannuleerd het bedrag wordt teruggestort.
Een emailje gestuurd na een wk niks ontvangen: Mijn geld is nog niet teruggestort! maar geen antwrd.
Op 29 ok Ik heb naar de politiebureau gegaan om aangifte te doen en daar hebben mij geadviseerd om digitaal aangifte te doen op mijnpolitie en die heb ik gedaan maar niets hierover gehoord.

IK WIL MIJN GELD TERUG.

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?