Klacht Bestbabyshop.nl: na annuleren geen geld terug

Klachtnummer
# 37891
Gebruiker
ilse
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Had een kraam cadeau besteld voor een vriendin. Bezorging duurde vrij lang dus ben even gaan googlen, hier zag ik klacht, na klacht voorbij komen. Vervolgens gebeld en gemaild om bestelling te annuleren en geld terug te vragen. Dit zou geen probleem zijn werd mij verteld. Ben nu een paar maanden later en nog steeds heb ik geen geld gezien.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld terug gestort zien op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen