Klacht Bestbabyshop.nl: Niet leveren bestelling. Bij annulering geen geld terug ontvangen.

Klachtnummer
# 40739
Gebruiker
Senna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 juni 2013 bij Bestbabyshop twee fotolijstjes besteld en betaald, bijna 45 euro. Naast een van de fotolijstjes was ruimte voor een gipsafdruk. Diverse telefoontjes er aan gewaagd met de vraag wanneer het geleverd zou worden. Telkens het antwoord volgende week of eind van de maand. Maar helaas niet dus. Op 6 augustus 2013 nog steeds niet geleverd, dus bestelling geannuleerd. Wil immers geen hand- en voetafdruk maatje 38 bij een babyfoto. Bevestigingsmail ontvangen, dat geld retour komt. Wettelijke termijn 30 (werk)dagen. Inmiddels alweer tig keer gebeld met Bestbabyshop met de vraag waar mijn geld blijft. Het verzoek zou nogmaals doorgestuurd worden naar de juiste afdeling. Maar zonder resultaat. Toen ik herhaaldelijk uit heb gelegd dat mij dit al meerdere keren beloofd was, werd de verbinding verbroken. Nogmaals gebeld en vriendelijk uitgelegd dat ik netjes blijf en ik zo ook graag behandeld wil worden. Ik moest maar een klacht indienen en deze mailen. Spijtig...

De oplossing

Graag ontvang ik mijn geld zo spoedig mogelijk terug.
Wens geen zaken meer te doen met dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties