Klacht Bestbabyshop.nl: Nog steeds geen geld retour na annulering order

Anoniem

In juni een bedhekje besteld voor de vakantie, echter zou op voorraad zijn en binnen 3 dagen geleverd worden, na een week maar eens even gebeld hoe het ervoor stond, helaas voorlopig niet leverbaar. Ik heb overleg gehad en besloten de bestelling te annuleren geld zou met paar weken worden teruggestort, nu nog steeds niets ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd, aan de telefoon word ik van het kastje naar de muur gestuurd, bij de boekhouding zouden ze 3 keer het bedrag willen terugstorten maar het rekeningnummer zou niet kloppen?! Dit nogmaals doorgegeven nu 3 weken later is mijn geduld op. Niets bestellen bij dit bedrijf is mijn advies. En ik ga andere stappen ondernemen ik wil gewoon mijn geld terug.

Besteld op 23-6-2012 Hauck bedhekje 34 euro totaal overgemaakt via i-deal
Bestelling geannuleerd omdat het niet leverbaar was dus inmiddels elders het product gekocht
Ik wil het bedrag teruggestort krijgen!! Ben het beu zo lang te moeten wachten

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?