Klacht Bestbabyshop.nl: Nog steeds geen geld retour na annulering order

Klachtnummer
# 13935
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juni een bedhekje besteld voor de vakantie, echter zou op voorraad zijn en binnen 3 dagen geleverd worden, na een week maar eens even gebeld hoe het ervoor stond, helaas voorlopig niet leverbaar. Ik heb overleg gehad en besloten de bestelling te annuleren geld zou met paar weken worden teruggestort, nu nog steeds niets ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd, aan de telefoon word ik van het kastje naar de muur gestuurd, bij de boekhouding zouden ze 3 keer het bedrag willen terugstorten maar het rekeningnummer zou niet kloppen?! Dit nogmaals doorgegeven nu 3 weken later is mijn geduld op. Niets bestellen bij dit bedrijf is mijn advies. En ik ga andere stappen ondernemen ik wil gewoon mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Besteld op 23-6-2012 Hauck bedhekje 34 euro totaal overgemaakt via i-deal
Bestelling geannuleerd omdat het niet leverbaar was dus inmiddels elders het product gekocht
Ik wil het bedrag teruggestort krijgen!! Ben het beu zo lang te moeten wachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen