Klacht Bestbabyshop.nl: nog steeds geen geld terug

Klachtnummer
# 24115
Gebruiker
bosch313
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 21 november 2012 een order geplaatst voor een kinderwagen en gelijk betaald met een bankoverschrijving (Ideal).
op 14 januari 2013 de order laten annuleren wegens niet kunnen leveren.
Zij zouden met 30 dagen mijn geld terugbetalen, doch na heeeeel veel telefoontjes tot nu toe geen geld terug. Aangifte gedaan bij "Mijn Politie"voor oplichting.
Ook de medewerkers van dit bedrijf zijn medeverantwoordelijk voor deze oplichtings-zaak, doordat zij hier hun medewerking aan verlenen.
Hun boekhouding is niet te spreken.
Een grote schande dat zij tegen hun zelf opgestelde regels in gaan, met medeweten van hun personeel.

nooit meer iets kopen bij deze Interadius BV, of aangesloten bedrijven.

Gewenste oplossing

Gewoon geld terug storten op mijn rekening, zoals diverse malen belooft en nog steeds niet gedaan. Schande!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen