Klacht Bestbabyshop.nl: product geannuleerd nadat product niet op voorraad was en geld nog steeds niet ontvangen

dinah

had een kinderwagen besteld hauck shop n drive freerider 299 euro op de site stond dat ie op voorraad was wat niet het geval was ik heb toen gevraagd of ik mijn geld terug mag ik had via ideal betaald sabine zij dat dat binnen 2 weken zou worden terug gestort tot heden niets ontvangen 4 maanden later ik eis mijn geld terug, heb al aangifte gedaan bij de politie .vreemd dat het zo lang duurt om iemand anders zijn geld terug te storten en dat je maar steeds 1 dezelfde persoon aan de lijn krijgt en als je verder vraagt over de boekhouder enz dan weet sabine er niets van of krijgt ze niet te pakken , en vreemd dat bol.com ook samen met hun werkt.!!1
ik wil mijn geld terug zo niet dan volgen er rechtsmaatregelen en dan eis ik de gemaakte kosten ook bij bestbabyshop.

geld terug z.s.m

Wij vinden dat Bestbabyshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bestbabyshop.nl?