Beste Besparing

actief

Over ons

Samen sterker voor eerlijke prijzen en voorwaarden Opkomen voor uw belangen De kracht van bestebesparing kenmerkt zich door samenbundeling van meerdere consumenten bij elkaar. Bestebesparing wil door klanten te bundelen een onderhandelingsblok vormen bij leveranciers van verschillende producten om maximaal voordeel te behalen voor haar deelnemers op het gebied van service en prijs. Wij verzamelen deelnemers en bundelen deze in een collectief. Namens het collectief onderhandelen wij met de leveranciers en realiseren we hierdoor aantrekkelijkere voorwaarden Dit vertaalt zich dan weer in voordeel voor u! Krachtenbundeling werkt. Wordt gratis lid! Krachtenbundeling is een belangrijke voorwaarde om de rol van belangenbehartiger te vertolken. Hoe meer consumenten zich aansluiten bij bestebesparing, hoe sterker we staan in de onderhandelingen met leveranciers. Die kracht komt tot uiting in vaste lage prijzen, heldere voorwaarden en een persoonlijke service. Gelooft u ook in de kracht van ‘samen staan we sterker’? Kennis delen Kennis en ervaring maken machtig. Dat geldt ook voor bestebesparing. We weten welke wegen we moeten bewandelen om uw vraag te beantwoorden of om uw probleem snel op te lossen. Die kennis en ervaringen delen we graag met u als Nederlandse consument. Voordelen voor u: Tijdsbesparing Kostenbesparing Persoonlijke service en advies op maat Netwerk van ondernemers Geen inschrijfkosten Geen verplichting tot afname van producten en diensten

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
1 klacht Altijd

Beoordelingen

Geen recente beoordelingen

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Beste Besparing?