Klacht Beste Besparing: Veel te opdringerig en juist GEEN besparing!

Klachtnummer
# 265571
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben gebeld door beste besparing met aanbod van energie dat me 20,- per maand meer gaat kosten. Op een agressieve manier wilde ze dat ik akkoord zou gaan. Ik kon altijd nog binnen 2 weken opzeggen. Naar mijn wens om eerst alleen informatie te ontvangen werd pas geluisterd toen ik vertelde op deze manier geen zaken te willen doen.
Bijzonder onplezierig en als je niet uitkijkt en zelf onderzoekt ben je duurder uit!!

De oplossing

een eerlijker en vrijblijvend aanbod zou beter werken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Beste Besparing is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beste Besparing?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen