Klacht Beste365.nl: Geen terugbetaling na annulering.

Klachtnummer
# 135953
Gebruiker
Repsac
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw,

op 19-8-2015 heb ik een smartphone besteld bij beste365.nl en betaald met Ideal. Deze bestelling op ik op 24-8-2015 geannuleerd omdat ik niets meer hoorde over deze bestelling. Op 30-8-2015 heb ik van beste365.nl het bericht gekregen dat de bestelling verzonden werd. Ik heb geprobeerd de verkoper erop te wijzen dat de bestelling al bijna een week eerder geannuleerd was, maar dit was te laat. Vervolgens heb ik na ontvangst van de bestelling het artikel direct retour gezonden. Via de tracking code heb ik op de website van DPD kunnen zien dat het artikel teruggeleverd was. Ik heb vervolgens niets meer vernomen van deze verkoper. Ik heb nog de kosten van 358,47 + retourkosten van 6,75 tegoed van deze verkoper.

Ik heb geprobeerd telefonisch contact te krijgen en via de e-mail. Aangezien de webwinkel op het moment van bestelling bij u onder het webwinkelkeur viel, vraag ik u te helpen bij dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Casper Smits

De oplossing

Ik zou zeer graag na zo'n lange tijd gewoon mijn geld terug willen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beste365.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beste365.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen