Klacht Bestedealsvandaag.nl: niet geleverd wat besteld is, waardeloos dus.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 488914
Gebruiker
Lotje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij bestedealsvandaag een klimmende kerstman besteld ( aktie + 2 gratis ) Via fb, en een stoffen poppetje van nul en gene waarde gekregen, na 4 weken. Op E maIls word geantwoord door een geautomatiseerd systeem. Wat je ook schrijft en wat voor foto,s je bijsluit , je krijgt steeds zelfde mail met antwoord dat je het maar moet opsturen en hoe blij ze met je zijn als klant. Ik ben duidelijk niet blij met Bestedealsvandaag. Post nl heeft mij verteld dat het aangetekend € 18,30 gaat kosten om het naar China te sturen. Ben enorm teleurgesteld en stiekum voel ik me eigenlijk ook een beetje opgelicht. De kerstman was een aanbieding voor € 24,95 had track en trace er bij genomen dus € 27,90 betaald. Ga. U dus beslist niet terugsturen met een retourformulier waar je zowel je bankrekeningnummer als een handtekening op moet zetten.
Ik vertrouw het gewoonweg niet meer.

De oplossing

Gewoon mijn betaalde geld terugbetalen , zonder dat ik voor een poppetje/kerstman van misschien € 2,00 wat ik niet besteld had zoveel kosten moet gaan maken bij Post.nl

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestedealsvandaag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lotje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bestedealsvandaag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen