Klacht Bestedealsvandaag.nl: niet geleverd wat besteld is, waardeloos dus.

Lotje

Bij bestedealsvandaag een klimmende kerstman besteld ( aktie + 2 gratis ) Via fb, en een stoffen poppetje van nul en gene waarde gekregen, na 4 weken. Op E maIls word geantwoord door een geautomatiseerd systeem. Wat je ook schrijft en wat voor foto,s je bijsluit , je krijgt steeds zelfde mail met antwoord dat je het maar moet opsturen en hoe blij ze met je zijn als klant. Ik ben duidelijk niet blij met Bestedealsvandaag. Post nl heeft mij verteld dat het aangetekend € 18,30 gaat kosten om het naar China te sturen. Ben enorm teleurgesteld en stiekum voel ik me eigenlijk ook een beetje opgelicht. De kerstman was een aanbieding voor € 24,95 had track en trace er bij genomen dus € 27,90 betaald. Ga. U dus beslist niet terugsturen met een retourformulier waar je zowel je bankrekeningnummer als een handtekening op moet zetten.
Ik vertrouw het gewoonweg niet meer.

Gewoon mijn betaalde geld terugbetalen , zonder dat ik voor een poppetje/kerstman van misschien € 2,00 wat ik niet besteld had zoveel kosten moet gaan maken bij Post.nl

Wij vinden dat Bestedealsvandaag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lotje

Ook een klacht indienen over Bestedealsvandaag.nl?