Klacht Bestekeus.nl: Levering kapot apparaat!

Klachtnummer
# 182535
Gebruiker
Arthur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Bestekeus heb ik eind mei een Samsung magnetron gekocht. Echter apparaat werkt niet. Ik moest via Bestekeus zelf mijn apparaat ter reparatie aanbieden bij de Samsung service afdeling. Daar ik het niet mee eens was heeft Bestekeus, na veel aandringen van mijn kant, het toestel opgehaald en via een transporteur zelf ter reparatie aangeboden bij de Samsungservice afdeling. Na twee weken heb ik navraag gedaan bij Samsung over de status van de reparatie en nu blijkt dat mijn magnetron daar niet bekend is.
Al met al heb ik vanaf aankoopdatum 23-05-2016 geen gebruik kunnen maken van een nieuw gekocht apparaat.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk een nieuw, en goed werkend apparaat. Indien zij dit niet willen leveren, dan wil ik mijn aankoopbedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bestekeus.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties